de vijfde stageweek

2 juli 2018 - London, Verenigd Koninkrijk

De vijfde stageweek.

De vijfde en tevens laatste stage week in Engeland is aangekomen. Het idee van deze week is alles afronden en het klaarmaken en alles regelen voor Griekeland. Het was een dubbel gevoel aan de ene kant ben ik blij dat de tijd zo snel voorbij is gegaan en je even naar huis kan. Aan de andere kant vond ik het jammer omdat het een super leuke tijd is geweest, veel nieuwe mensen heb leren kennen en veel dingen geleerd.

Omdat het mijn laatste week was ging ik maandag met een collega naar Stratfort om naar het stadion van West Ham United te gaan. Het stadion is gebouwd voor de olympische spelen na de spelen is de voetbalclub West Ham United. De andere dagen tot donderdag heb ik mijn uren vol gemaakt op het bedrijf.

Omdat het mijn laatste weekje in Engeland was kwam mijn vriendin over vanuit Nederland om gezellig weekendje Londen te gaan doen samen. En Toen was het zover vrijdag ochtend landde Kim (me vriendin) had een taxi geregeld voor der. De taxi bracht haar naar de Cash and Carry waar ik op der stond te wachten. Toen ze was aangekomen liet ik haar de gehele Cash and Carry en nam ik afscheid van de mensen op mijn stagebedrijf en toen begon ons weekendje samen.

Als eerst zijn we naar Stratfort gegaan omdat daar niet alleen het stadion van West Ham hebt maar ook een mega groot winkelcentrum waar je kan shoppen. En zo doende lekker middagje geshopt en daarna wat gedronken en weer terug naar het huis gegaan. De volgende dag stond er op de planning dagje Londen. Gewoon lekker de toeristische dingen bezichtigen zoals de Big Ben, Londen Eye, Tower Bridge etc. s ’Avonds zijn we lekker met z’n tweeën wezen uiteten en na het eten zijn naar de Tower Bridge gegaan. Omdat er bij de brug s ’avonds een leuk pleintje is met muziek waar je wat lekkers kan drinken en de brug het mooiste is om te zien met ook wat lichtjes op de brug gingen we daar gezellig heen. En toen was het alweer zondag laatste dagje samen in Engeland rond een uurtje of 5 gingen wij richting het vliegveld met de taxi. Rond een uurtje of 8 gingen we de lucht in terug naar Nederland waar me ouders ons stonden op te wachten.

En dat was dan mijn Engelse avontuur en op naar mijn Griekse avontuur!!!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Annemieke:
    Hoi Kevin,
    Gaaf wat je tot nu toe hebt gerealiseerd in het bedrijf i.s.m de collega's en super goed dat je voor nieuwe kansen gaat met een reis naar Griekenland. Mooi hoe je kansen hebt gecreëerd met je inzet en betrokkenheid in het bedrijf in je eentje. Top! En zoals ik het lees heb je nu echt een volledig beeld van Londen! :-) Ik ben heel benieuwd hoe het in Griekenland zal zijn. Say Hi! to Jo with many thanks! Ik zie je graag in het volgende schooljaar voor een life verslag :-)
  2. Wietske:
    2 juli 2018
    Kevin je hebt een mooie ervaring op gedaan in Londen. Fijn dat school en Van Vliet jouw die kans heeft gegeven. En geweldig hoe jij die kans hebt gegrepen. Het evenwicht tussen leren en genieten was prima. Je hebt veel geleerd van en bij Van Vliet, over t bedrijf en het bedrijfsleven. Maar zeker ook over jezelf. GAAF!!
    Op naar Athene!!!
  3. Wietske: