de vierde stageweek

13 juni 2018 - Londen, Verenigd Koninkrijk

De vierde stageweek

De vierde stageweek is begonnen en we hebben alweer de eerst week alleen doorstaan. Het is me beter af gegaan als dat ik had verwacht. Op het bedrijf gaat de tijd lekker snel dus de dagen vliegen alsnog zo voorbij. Mijn vorige opdracht had ik afgerond en ik heb een nieuwe opdracht gekregen van Jo. Ik moet voor klanten een soort van gelijk info boekje maken alleen nu voor Redland Roses en Subati twee rozenkwekers uit Afrika.

Jo was deze week in Kenya voor werk dus de communicatie over wat ze precies wil ging wat lastiger als normaal. Door het tijdsverschil had Jo niet altijd tijd om te reageren maar uiteindelijk is alles gelukt en heeft ze mijn opdracht helemaal goed gekeurd.

Tijdens de vrijdagmiddag lunch vertelde ik aan een werknemer van het bedrijf dat ik naar Arsenal ging dit weekend (hij is West Ham united fan). En ik mocht daar absoluut niet heen van hem dus maakte we de deal dat we samen maandag uit het werk naar Stratford gingen om het stadion te bekijken en het stadje zelf. Het stadion van West Ham united is het olympisch stadion van de zomerspelen van 2012 in Londen dus het is een gigantisch en super mooi stadion om te zien. Ondanks ik echt niet mocht ben ik natuurlijk wel zaterdag naar het Arsenal stadion gegaan. Ik heb daar een tour door het stadion gedaan was erg indrukwekkend om te zien.

En zo vloog de vierde week alweer snel voorbij een minder drukke week als de andere weken maar dat is ook wel een keer lekker een rustig weekje. En op naar het laatste weekje in Londen.

Groetjes uit Engeland.

1. JAN EN JOKE VAN DER LANS:
    13 juni 2018
    Leuk om weer gelezen te hebben. Zo zie je dat de handel mondiale is. Nog een paar dagen in Engeland en dan weer even naar huis de accu opladen. Gr Opa en Oma
  2. Annemieke:
    13 juni 2018
    Kevin wat doe je leuke dingen en top opdrachten krijg je van het bedrijf! Super! Trots op je!
  3. Wietske:
    13 juni 2018
    Leuk weer om te lezen wat je zo al doet iedere week. Stoer dat je naar Arsenal bent geweest en gezellig om ook met je collega op stap te gaan.
    Nog een dag en dan begint jullie weekend. Geniet er van!!! Een heel fijn weekend en tot zondag!!
  4. Nicolle Drost:
    13 juni 2018
    Ha Kevin, wat een belevenis deze stage man! Goed om te lezen dat je rustig je opdrachten goed maakt, knap hoor!
    Gaaf om in de stadions te zijn geweest...en toch.... er gaat niks boven de Kuip, toch:)
    Leuke foto erbij!!
    groet Nicolle